Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

Robert&Magda

wpisy na blogu

Oświetlenie elewacji

Blog:  roberthk26l
Data dodania: 2016-04-29
wyślij wiadomość

Zastanawiamy sie jak oświetlić elewację budynku i teren wokól domu. Mozna zastosować typowe oprawy sufitowe montowane w podbitce z zarówkami LED lub taśmy LED. Może macie jakieś przemyślenia w tym temacie i coś podpowiecie?

6Komentarze
Data dodania: 2016-04-29 22:14:42
Ciezko cos podpowiedzieć,każdy ma inne gusta my mamy lampy producenta keiran led, regulowane na elewacji, 16 punktów. Jeszcze nie zamontowane.
odpowiedz
Data dodania: 2016-04-30 07:08:40
Rewelacja - Twoje lampy wyglądają bardzo nowocześnie, tylko cena powala :) Ja myślałem o NOXLITE LED SPOT, ale mojej żonie się nie podobają...
odpowiedz
Odpowiedź do grenadawroclaw
Data dodania: 2016-04-30 07:47:09
My je mamy duuuuużo taniej;) Nasz Wykonawca bezpośrednio z Niemiec ściągał i cena wyszła mega ;)
odpowiedz
Odpowiedź do roberthk26l
Data dodania: 2016-04-30 21:04:23
My mamy w podbitce oprawy halogenowe z żarówkami ledowymi,a teraz po skończonej elewacji dokupiłam jeszcze kinkiety philipsa bridge będą zamontowane przy balkonach i tarasie;)
odpowiedz
kempik
Data dodania: 2016-05-01 08:09:24
Mi się marzy oświetlić belki ozdobne taśmami led. Do tego ze 4 punkty na elewacji, lampy świecące góra-dół. I kilka punktów na ziemi. Oświetlenie donic, może tego słupa na tarasie.
odpowiedz
arlenka  
Data dodania: 2016-05-01 20:29:49
Popatrzcie sobie na moje inspiracje: http://www.arlenka.mojabudowa.pl/?id=194060 i tu: http://www.arlenka.mojabudowa.pl/?id=193918
odpowiedz

Elewacja

Blog:  roberthk26l
Data dodania: 2016-04-29
wyślij wiadomość

WItam serdecznie!

U nas trwają prace nad elewacją a, że powierzchnia ścian do ocieplenia spora (prawie 300m2) to i prace postępują powoli. Najważniejsze, że coś się dzieje.

Zdecuydowalismy sie na grafitowy styrpoian U=0,31 gubości 15cm oraz podbitkę w wersji otynkowanej.

W środku cisza a Żona się złości, że fachowcy od sufitów podwieszanych i układania płytek co chwila przekładają termin wejścia na budynek, choć rezerwowaliśmy termin już na jesieni !.

 cóż począć, tak już nasz los, biednych inwestorów...blog budowlany - mojabudowa.pl

8Komentarze
Data dodania: 2016-04-29 22:16:38
Elewacja elewacją ale te okno przesuwne jest przezajeb........e;)
odpowiedz
Data dodania: 2016-05-01 13:21:17
Dzięki, to okno balkonowe HST było naszym marzeniem i nam również się bardzo podoba :)
odpowiedz
Odpowiedź do grenadawroclaw
wyborcza
Data dodania: 2016-05-04 08:50:16
elewacja styropian
A w projekcie nie mieliście styropianu na ocieplenie 20cm?
odpowiedz
Data dodania: 2016-05-04 21:51:45
a skąd ten pomysł?
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
wyborcza
Data dodania: 2016-05-05 09:20:45
styropian 20cm
tak jest w opisie technologii przy projekcie: http://www.homekoncept.com.pl/produkt/projekt-domu-homekoncept-26/#technology_tab
odpowiedz
Odpowiedź do roberthk26l
wyborcza
Data dodania: 2016-05-05 09:22:03
grafit styropian
Może przy grafitowym zmniejsza się grubość, bo ma lepszy współczynnik ciepła?
odpowiedz
Odpowiedź do roberthk26l
beciacz
Data dodania: 2016-05-05 09:30:20
Dokładnie tak grafitowa 15 to jak biały 20. Też się zdecydowaliśmy na grafitowy i podbitkę otynkowaną. Tylko się zastanawiam czy dać kolor podbitki taki jak elewacja czy inny, bo widziałam i tak i tak i nie mogę się zdecydować.
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2016-05-05 15:28:31
Zgadza się, 15cm U=0,31 jest porównywalny z białym gr. 20cm. Nie chcieliśmy zbytnio zasłaniać swatała okna stąd taki wybór. U nas podbitka będzie w kolorze elewacji.
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty

Wybór pieca do CO + CWU

Blog:  roberthk26l
Data dodania: 2016-04-10
wyślij wiadomość

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

Według danych, które zebrałem kocił powinine mieć:

1. niską moc minimalną, aby nie pracował w trybie Wł - Wył bo zużycie gazu wzrośnie

2. regulator pogodowy, aby automatycznie dopasowywał temperaturę wody grzewczej

3. był energoszczędny

4. miał niskie koszty serwisu okresowego

5. dysponował dużą wydajnością ciepłej wody, bo w domu są trzy kobiety, które lubia długie gorące kąpiele

6. był w rozsadnej cenie przy zakupie

Pytanie do Was, kótry z kotłów bedzie najlepszym wyborem?

 

26Komentarze
Data dodania: 2016-04-10 20:40:27
Ja się zdecydowałem na Viessmann Vitodens 200 z regulatorem pogodowym Vitotronic 200 do tego zasobnik 120l Vitocel 100-W.
odpowiedz
Data dodania: 2016-04-10 21:03:43
Czy możesz się podzielić opiniami na jego temat?
odpowiedz
Odpowiedź do niebieska
Data dodania: 2016-04-10 21:21:42
Niestety jeszcze nie... jestem jeszcze na etapie instalacji w budowie domu.
odpowiedz
Odpowiedź do roberthk26l
Data dodania: 2016-04-10 21:23:34
Mam doświadczenie z innym Vaillantem i zasobnikiem 80l. Niestety zasobnik 80l jest za mały dla 4 osobowej rodziny.
odpowiedz
Odpowiedź do roberthk26l
birbi  
Data dodania: 2016-04-10 21:20:04
Najlepszy będzie IMMERGASS VICTRIX ZEUS SUPERIOR z wbudowanym zasobnikiem. Zapraszam na mój blog. Polecam z czystym sumieniem. Te 54l spokojnie dają radę na 4 osobową rodzinę po co kupować dodatkowy zasobnik np. 120l ani to ładne ani małe... :P Piec super się prezentuje i spełnia swoją funkcję. Mam przedstawione zużycie gazu. Zapraszam
odpowiedz
Data dodania: 2016-04-10 22:43:19
Sory ale 54 litry to na dwie osoby aby komfortowo mieszkać to zdecydowanie za mało np. Przy użyciu wanny. Zasobnik nie wygląda efektownie ale od tego jest kotłownia i tam się nie śpi. Tak samo puec, ma się nieoreżntować a spełniać swoje zadanie. My mamy vaillant ecotec plus zasobnik 140 litrow. Co do komfortu nie wypowiem się bo jeszcze nie mieszkamy, natomiast dwa razy uruchamiałem grzanie wody do sprzątania, moment i była gorąca, ogrzewanie hula znakomicie dzięki termoregulatorom w każdym pomieszczeniu i stacji pogodowej. Piec jest dosłownie dla idiotów, wystarczy raz zaprogramować do swoich potrzeb i dokonać korekt temperatur czyli pobawić się ustawieniami. Krzywą grzewczą zajme sie w następnym sezonie. 3500 na rok gazu i prądu? No optymistyczna wersja. Co do serwisu vaillanta, dwa lata w gwarancji gratis, potem rocznie 200 zł, ja na pewno skorzystam z przedłużenia gwarancji do 5 lat za 400 rocznie i wtym jest serwis.
odpowiedz
Odpowiedź do birbi
birbi  
Data dodania: 2016-04-11 06:20:50
Heh... Bez komentarza Pompka cyrkulacyjna i też mam ciepła wodę od razu po odkreceniu kranu. Użytkujesz taki piec??? Jeszcze N I E było sytuacji żeby piec nie zdążył podgrzac ciepłej wody... Po co podtrzymywać 140l 24h ciepła wodę jak można 54l? Bez sensu. To fakt jeszcze nie lalem po 200l wody 4 razy pod rząd do kompania w wannie :D Tylko kto tak robi??? Heh
odpowiedz
Odpowiedź do grenadawroclaw
Data dodania: 2016-04-11 07:54:23
Nie użytkuje. Spadków ciśnienia przy odkręconych kilku źródłach jedncześnie nie masz? Co do rachunków nie będę polemizował bo to jak dyskusja o spalaniu benzyny w aucie :)))))
odpowiedz
Odpowiedź do birbi
birbi  
Data dodania: 2016-04-11 08:04:49
Mam 5 kranow z ciepłą wodą... Jeszcze nigdy nie miałem wszystkich otwartych w tym samym czasie... Bo po co :)))
odpowiedz
Odpowiedź do grenadawroclaw
birbi  
Data dodania: 2016-04-11 06:28:42
Wersja klasyczna 6 rachunków za prąd po 200zł= 1200zl + 2400zł za gaz :D standardt
odpowiedz
Odpowiedź do grenadawroclaw
birbi  
Data dodania: 2016-04-10 21:25:26
Dokładnie ten model: http://www.immergas.com.pl/Produkty,5398/VICTRIX_ZEUS_SUPERIOR_26_2_ERP Serwis roczny 200zł z dojazdem, żadnych dodatkowych kosztów, (przy innych piecach wymiana jakaś sonda raz na 2 lata)
odpowiedz
birbi  
Data dodania: 2016-04-10 21:29:10
Jeszcze nie było sytuacji żeby leciała zimna woda bo ciepła skończyła się w zasobniku. Piec jest w stanie na bieżąco podgrzać wodę z prędkością 780l na godzinę :D
odpowiedz
birbi  
Data dodania: 2016-04-10 22:27:26
No i piec kosztuje 6500zł Resztę 3500zł masz na rok gazu i prądu :) Hehe :)
odpowiedz
Data dodania: 2016-04-11 21:38:17
Rzuciłem okiem na parametry pieca, który proponujesz. Nie ulega wątpliwości, że jest energooszczędny C.O. i CWU w klasie A. Kotły z osobnym zasobnikiem CWU mają zazwyczaj w klasie B. Masz niskie rachunki za gaz a moc kotła jest znaczna, również ta minimalna. Znajomy ma podobny kocioł z wbudowanym zasobnikiem i odczuwalny jest spadek ciśnienia po wyczerpaniu cieplej wody z zasobnika. Co prawda, mamy tylko jedną łazienkę, ale...
odpowiedz
Odpowiedź do birbi
ewcia999
Data dodania: 2016-04-25 15:50:00
DOMEK HOMOKONCEPT 26
WITAM BARDZO INTERESUJE MNIE KOSZT BUDOWY DACHU Z DACHÓWKI CERAMICZNEJ MOZE KTOŚ ZDRADZI MI SEKRET
odpowiedz
Data dodania: 2016-04-26 10:53:31
Mogę tylko szacować ok 50-60tys zl, bo u mnie jest blachodachówka.
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2017-01-23 15:58:18
pokrycie dachu
witam, a jaki Wam wyszedł kompletny koszt dachu krytego blachodachówką z robocizną?
odpowiedz
Odpowiedź do roberthk26l
Data dodania: 2017-01-23 19:54:18
o ile dobrze pamiętam coś ok 25 tys
odpowiedz
Odpowiedź do adhomekoncept26
jane07  
Data dodania: 2016-04-27 19:06:47
moj dach na drogiej ładnnej prostej niemieckiej dachowce 220 m wyszedł mnie 29 tys materiał
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
piegii
Data dodania: 2016-04-27 19:59:53
a jaka to dachówka?
odpowiedz
Odpowiedź do jane07
jane07  
Data dodania: 2016-05-08 13:23:59
Meyer holsen piano
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2016-04-29 19:27:17
W końca zapadła decyzja, wybrałem piec Buderusa o mocy 20KW z zasobnikiem 120L i sterowaniem pogodowym.
odpowiedz
Data dodania: 2016-05-08 11:50:44
Teraz wybrałbym pompę ciepła woda-powietrze, jest trochę droższa, ale nie ma potrzeby występować o pozwolenie na budowę instalacji gazowej (czas oczekiwania do 65 dni), ponosić skorych kosztów związanych z budowa wew. sieci gazowej i całego tego cyrku. Jeżeli ktoś jeszcze nie zdecydował oczym będzie grzał, niech się zastanowi dwa razy...
odpowiedz
wyborcza
Data dodania: 2016-05-13 09:01:52
pompa woda powietrze
Myślisz ze w naszych warunkach klimtycznych taka pompa jako jedyne źródło dałaby radę? Dla całego domu łącznie z ciepłą wodą do mycia?
odpowiedz
Odpowiedź do roberthk26l
Data dodania: 2016-05-25 22:58:04
jasne, to tylko kwestia doboru mocy urządzenia, niestety to wciąż drogie rozwiązanie...
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
wyborcza
Data dodania: 2016-05-25 23:44:10
pompa ciepła wod-pow
A robiłeś kalkulacje opłacalności? Bo faktycznie pompy nie są tanie, ciągną prąd, więc może nawet przy kosztach instalacji i eksploatacji wychodzi tak, że pompa zwraca się po 30 latach przy 4 osobowej rodzinie?
odpowiedz
Odpowiedź do roberthk26l

Wylewki z miksokreta

Blog:  roberthk26l
Data dodania: 2016-04-09
wyślij wiadomość

blog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.pl

tagi
wylewki
18Komentarze
Data dodania: 2016-04-09 23:33:19
elegancko, fajnie domiwo się zrobiło co?:) w garażu macie grubszą wylewkę niż w reszcie domu?
odpowiedz
Data dodania: 2016-04-10 10:03:42
Tak, teraz jest bardziej domowo... Na całej powierzchni domu zastosowaliśmy siatki zbrojeniowe wzmacniające wylewki a w garażu wylewka jest grubsza.
odpowiedz
Odpowiedź do grenadawroclaw
Data dodania: 2016-04-10 16:55:23
I gitara. Z tego co widze to w garażu przy bramie szeroki poziomy odpływ jest?
odpowiedz
Odpowiedź do roberthk26l
gepek
Data dodania: 2016-04-15 17:30:57
Odpływ liniowy
cześć jestem na etapie budowy HK26 L , a dokładnie rozmieszczam rury kanalizacyjne pod chudziakiem. mógłbyś napisać jak długi macie ten odpływ liniowy w garażu oraz w którym miejscu puszczony jest odpływ kanalizacyjny? Dzięki
odpowiedz
Odpowiedź do roberthk26l
Data dodania: 2016-04-15 22:16:53
Cześć, odpływ liniowy w garażu ma długość 4m, do kanalizacji podłączony jest w centralnym punkcie w którym umieszczony jest syfon. Główny pion kanalizacji wchodzi do budynku poprzez garaż po jego lewej stronie - wydaj mi się, że jest to zgodnie z projektem.
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
kempik
Data dodania: 2016-04-10 09:51:02
Rewelacja. Ja już bym tam spał. Fajny pomysł z tym ogrzewaniem w garażu.
odpowiedz
Data dodania: 2016-04-10 10:11:58
jaką podłogę planujecie w salonie i korytarzu?
odpowiedz
Data dodania: 2016-04-10 13:00:37
Korytarz to płytki w dużym formacie, część salonowa to deska trójwarstwowa lub panele na ogrzewanie podłogowe.
odpowiedz
Odpowiedź do piotrekiemi-hk31
Data dodania: 2016-04-10 12:22:21
Nie kumam idei tego okna na wysokości kolan;)
odpowiedz
Data dodania: 2016-04-10 12:59:24
czasami trudno sobie wyobrazić co "autor projektu miał na myśli", niemniej jednak nam to okno bardzo się podoba :)
odpowiedz
Odpowiedź do dom-na-maxa
Data dodania: 2016-04-10 22:25:01
Aaaa, to taki myk;)
odpowiedz
Odpowiedź do roberthk26l
Data dodania: 2016-04-11 21:50:44
Jest jeszcze jeden argument za tym okienkiem, mój pies będzie przez nie wyglądał bez większych problemów :)
odpowiedz
Odpowiedź do dom-na-maxa
arlenka  
Data dodania: 2016-04-10 22:11:19
Cześć, co to za rurki wychodzą z podłogi w garażu?
odpowiedz
Data dodania: 2016-04-11 21:41:18
widoczne rurki w garażu to wprowadzenie wody do budynku wraz z wodomierzem, filtrem, mini rozdzielaczem i przyłączem do zmiękczacza wody.
odpowiedz
Odpowiedź do arlenka
arlenka  
Data dodania: 2016-04-10 22:11:51
... a i możecie zdradzić dlaczego na miksokreta się zdecydowaliście
odpowiedz
Data dodania: 2016-04-11 21:49:23
Typowa wylewka z miksokreta to duży grzejnik akumulujący ciepło. Ma co prawda dużą bezwładność, ale to jest jego zaleta. Raz zagrzana, będzie utrzymywała ciepło przez długi czas. Z tego co wiem, piec kondensacyjny nie lubi pracować w cyklu włącz-wyłącz jak również nie opłacalne jest znaczne obniżanie temperatury podczas nieobecności domowników, bo koszty powrotu temp. o 10st C będą wyższe niż utrzymanie temperatury "lekko" obniżonej. Do tego z tej wylewki możesz zrobić spadki np. w garażu, łazience i kotłowni oraz nadaje się do wilgotnych pomieszczeń. Podsumowując ja osobiście widziałem więcej plusów dla tradycji :)
odpowiedz
Odpowiedź do arlenka
Data dodania: 2016-04-11 11:45:15
Super !! na wakacjach też nas czeka ten etat i zastanawiamy się nad podłogówką w garażu
odpowiedz
1-szy  
Data dodania: 2017-01-16 22:26:30
Robercie, możesz napisać jak Twoje odczucia przy korzystaniu z podłogówki na jastrychu cementowym? Ostatnio kolega próbował mnie namówić na anhydryt twierdząc, że przy badaniach kamerą termowizyjną anhydryt 'świeci' całą powierzchnią a beton tylko w miejscach gdzie są prowadzone rurki. Średnio w to wierzę, ale ciekaw jestem Twoich odczuć po tych kilku dobrych tygodniach użytkowania. Dziękuję.
odpowiedz

Ogrzewanie podłogowe

Blog:  roberthk26l
Data dodania: 2016-04-09
wyślij wiadomość

Witam serdecznie,

uporaliśmy sie już z ogrzewaniem, zdecydowaliśmy, że podłogówka będzie ułożona w całym domu, również w garażu ( tutaj w kształcie podkowy). Zastosowaliśmy rurki X-PERT S5+ firmy ROTH.

Ponizej relacja fotograficzna:

blog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.pl

12Komentarze
arlenka  
Data dodania: 2016-04-10 22:14:13
Kurcze Wam zrobili już odpływ w garażu przed styropianem a u mnie ekipa powiedziała, że to sprawa wykonczeniowca. Nie wiem jak to wyjdzie teraz.:(
odpowiedz
arlenka  
Data dodania: 2016-05-06 07:44:40
Gdzie taki odplyw sie kupuje?
odpowiedz
hk-46  
Data dodania: 2017-01-12 12:58:10
Witam, Panie Robercie, na innym blogu przeczytaliśmy, że robił Pan podłogówkę w całym domu, pytanie techniczne, czy ta zmiana była wprowadzana od razu przy zakupie projektu (tj. zakup projektu dodatkowego w HK), na etapie adaptacji czy później już przy wykonaniu? no i jak wrażenia? jest Pan zadowolony z tej decyzji? rozważamy właśnie rozszerzenie podłogówki na cały dom stąd te pytania :)
odpowiedz
Data dodania: 2017-01-12 22:35:26
Witam, projekt instalacji ogrzewania był robiony w późniejszym etapie budowy, niezależnie od projektu domu z HK. Jedyny grzejnik to grzejnik łazienkowy, który służy jedynie w celach dekoracyjnych i do suszenia ręczników. Nawet w garażu jest ogrzewanie podłogowe w kształcie podkowy. Ostatnie morzy na zewnątrz w okolicach -20 st. C pokazały, że ogrzewanie się sprawdza i można ogrzewać cały dom tylko podłogówkę, nawet gdy na podłodze są płytki i panele. Moc pieca kondensacyjnego to max 20kW. Jedynie zmieniłbym podział pętli na rozdzielaczu, aby móc bardziej niezależnie sterować ogrzewaniem w poszczególnych pomieszczaniach. Ogólnie polecam dom bez grzejników :)
odpowiedz
Odpowiedź do hk-46
hk-46  
Data dodania: 2017-01-13 08:56:06
dziękuję bardzo, pewnie zdecydujemy się na takie samo rozwiązanie. czyli projekt instalacji robił wykonawca ogrzewania podłogowego? pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do roberthk26l
Data dodania: 2017-01-13 14:57:48
W projekcie domu HK jest projekt ogrzewania, nie skorzystalismy z niego. Wykonawca hydrauliki zrobil nam projekt wedlug naszych wytycznych. Pozdr.
odpowiedz
Odpowiedź do hk-46
1-szy  
Data dodania: 2017-01-14 20:48:24
A jak ten jeden grzejnik sie sprawdza przy ogrzewaniu piecem kondensacyjnym? Tj. Przy temperaturze na piecu rzedu 30-40st? Jest cieply? Wysuszy faktycznie reczniki? Pozdrawiam.
odpowiedz
Odpowiedź do roberthk26l
Data dodania: 2017-01-14 23:18:13
Grzejnik w łazience jest naprawdę spory, wybraliśmy taki z największą mocą grzewcza dla tych rozmiarów - warto sprawdzić, bo są na rynku bardzo ładne grzejniki dekoracyjne, ale o malej mocy... Faktycznie nasz piec kondensacyjny ustawia temperaturę wody grzewczej w zależności od temp. powietrza na zewnątrz i docelowej temp ustawionej na regulatorze pokojowym (regulator pogodowy). W cieplejsze dni woda w obiegu ma ok 34-36 st C przy większych mrozach do 45St C. Nawet przy tych najniższych temp. grzejnik w łazience jest ciepły co wystarcza do wysuszenia ręczników. Przy okazji wspomnę, iż w łazience zainstalowaliśmy równocześnie elektryczne ogrzewanie podłogowe na okresy przejściowe, gdy piec nie grzeje. Pozdrawiam Robert
odpowiedz
Odpowiedź do 1-szy
1-szy  
Data dodania: 2017-01-15 11:49:39
Dzieki, a to jednak zdecydowaliscie sie na to dodatkowe elektryczne... moze to tez jakas alternatywa. Gdzies w komentarzach widzialem ze jak piec kondensacyjny (grzejacy wode do 45st)to z grzejnika maly pozytek a jest inaczej. My nadal nie jestesmy zdecydowani czy isc wszedzie w podlogowke czy w sypialniach zostawic kaloryfery. Ech ciezki wybor. Pozdrawiam.
odpowiedz
Odpowiedź do roberthk26l
Data dodania: 2017-01-15 18:56:52
Zgadza sie, jesli grzejnik miałby być jedynym źródłem ciepła w tym pomieszczeniu ( ewentualnie musialby byc mocno przewymiarowany). Nie namawiam, decyzja nalezy do Was.
odpowiedz
Odpowiedź do 1-szy
rola1
Data dodania: 2017-06-28 19:28:07
Czy wylewka była zbrojona?
odpowiedz
Data dodania: 2017-06-28 22:57:17
tak
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
roberthk26l
ranga - mojabudowa.pl mistrz
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 294483
Komentarzy: 1064
Obserwują: 596
On-line: 9
Wpisów: 87 Galeria zdjęć: 104
Projekt HOME KONCEPT-26
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Radom
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia
ARCHIWUM WPISÓW
2019 sierpień
2019 lipiec
2018 grudzień
2018 październik
2018 lipiec
2018 luty
2017 październik
2017 maj
2017 kwiecień
2017 marzec
2017 luty
2016 grudzień
2016 listopad
2016 październik
2016 wrzesień
2016 sierpień
2016 lipiec
2016 czerwiec
2016 maj
2016 kwiecień
2016 marzec
2016 luty
2016 styczeń
2015 grudzień
2015 listopad
2015 październik

OBECNIE NA BLOGU
3 niezalogowanych użytkowników