Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel

Robert&Magda

offlineroberthk26l blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
134200 odwiedzin | wpisów: 82, komentarzy: 949, obserwuje: 521

Napęd do bramy przesuwnej BENINCA BULL8M

autor: roberthk26l blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Witajcie,

Chciałbm zasiegnąć Waszej opinii. Od ok 11 miesiecy uzytkujemy napęd bramy przesuwnej, wybraliśmy chyba to co najlepsze na rynku firmę BENINCA, model Bull8M do 800kg. Brama działa sprawnie, napęd daje radę równie z zimą. Niestety coś niedobrego dzieje sie z obudową napędu, zaczyn odchodzić lakier, dopadał ja straszna korozja. Czy ktoś z Was ma napęd tej firmy, czy macie takie problemy? Co o tym myslicie?


Komentarze (12)
autor:fioletka  dodano: 5 miesięcy temu
Na zdjęciu wygląda jakby ten element miał ze 20 lat :( szok.
autor:nani  dodano: 5 miesięcy temu
Robert zrób jakieś inne zdjęcie, z innej perspektywy
Odpowiedź do nani
autor:roberthk26l  dodano: 5 miesięcy temu
Dodtałem jeszcze jedną fotkę. Producent twierdzi, że to wina psa, kotrego mocz jest żrący a gwarancja nie obejmuje uszkodzńę z tytułu warunków atmosferycznych.
Zastanówcie się dwa razy zanim zainwestujecie prawie 2 tyś w produkt, który nie nadaje sie do montażu na otwartej przestrzeni.
Odpowiedź do roberthk26l
autor:fioletka  dodano: 5 miesięcy temu
Powinni przebadać mocz psa, przed odrzuceniem gwarancji.
Żenująca odpowiedź producenta, szkoda słów.
Odpowiedź do roberthk26l
autor:jablonki_4  dodano: 5 miesięcy temu
"gwarancja nie obejmuje uszkodzeń z tytułu warunków atmosferycznych" - w przypadku napędu bramy to brzmi jak kiepski żart, fajnie że o tym napisałeś, może dzięki temu inni podarują sobie napędy tego producenta.
Odpowiedź do jablonki_4
autor:morgun  dodano: 5 miesięcy temu
Taki zapis w przypadku bram przeznaczonych do montażu na zewnątrz? Ciekawe czy tak mogą robić....jak dla mnie to jest wprowadzanie klientów w błąd.
Odpowiedź do morgun
autor:roberthk26l  dodano: 5 miesięcy temu
Co ciekawe na oficjalnej stronie producenta jest blog, gdzie jest napisane, że " Siłowniki do bramy przesuwnej przystosowane są do pracy na otwartej przestrzeni". Jak się to ma do wyłaczeń w karcie gwarancji i tego co widzicie na zdjęciach?
autor:nani  dodano: 5 miesięcy temu
Ja tak bym tego nie zostawiła. Jak coś może być odporne na warunki atmosferyczne typu upał 40st. i mróz 30st., a nie być odpornym na mocz psa? A w ogóle to trzeba było zaprzeczać, że masz tego psa. Co to k....a ma być? To co mam bramę z napędem i psa mi nie wolno posiadać? kpina jakaś. Pisz do nich i zgłaszaj to, jak nie będą się poczuwać, to proponuje udać się do rzecznika praw konsumenta. Kupa dziadów i nic więcej...Ehhhhhh
autor:lidkadanieltk5  dodano: 2 miesiące temu
Robert,
w Polsce znacznie szersze prawa daje konsumentowi tzw Rękojmia czyli odpowiedzialność sprzedawcy niż gwarancja.
Wg mnie powinieneś napisać pismo do sprzedawcy że chcesz odstąpić od umowy kupna - sprzedaży z powodu wady istotnej która powoduje że nie można używać rzeczy zgodnie z przeznaczeniem. Napęd do bramy jest urządzeniem do stosowania na wolnym powietrzu, właściwe użytkowanie Twojego sprzętu powoduje korozję i to jest ta wada. Żadaj zwrotu gotówki w określonym terminie np 7 dni i podaj nr konta. Dołącz dowód zakupu.
Pismo w 2 egzemplarzach razem z napędem dostarcz do sprzedawcy, muszą Ci pieczątką potwierdzić wpływ pisma i oddanie sprzętu.
Trochę poczekasz, napiszą Ci pismo z propozycją naprawy lub wymiany, zgodzisz się w ramach dobrej woli (na piśmie koniecznie).
A jak Ci się zdarzy ta sama sytuacja 2 raz to znowu pismo i te same żądania z podkreśleniem że to 2 raz.
Wtedy sprzedawca musi Ci oddać gotówkę bez dyskusji. Jeśli będzie się ociągał to pozew w trybie nakazowym do sadu (opłata 5 % wartosci sporu) - ok 6 mcy czekania i kasę dostaniesz na 100%.

Ja w ogóle nie korzystam z żadnych gwarancji, tylko zawsze z rękojmi. Miałam te sytuacje z komputerem w jednym z największych sklepów sieciowych i kasę dostałam. Z innym sklepem poszłam do sadu bo po dobroci się nie dało. obie sprawy były o wartości kilku tys.
Sprzedawcy zawsze sprawę przeciągają bo myślą że klient sprawę odpuści.
Nie odpuszczaj bo prawo daje Ci przewagę już na starcie.
I nigdy nie podpisuj nic co podsuną Ci w sklepie, pisz sam pisma tak jak umiesz.
Jakbyś miał pytania to pisz.
Powodzenia
Odpowiedź do lidkadanieltk5
autor:roberthk26l  dodano: 2 miesiące temu
Czesc, bardzo Ci dziękuję za wsparcie i podpowiedzi. Unikajcie tej firmy , bo arogancja i brak zrozumienia potrzeb klienta odstrasza na kilometry...
autor:aniabudujeoberona  dodano: 2 miesiące temu
a co na to sprzedawca? co na to producent?
Odpowiedź do aniabudujeoberona
autor:roberthk26l  dodano: 2 miesiące temu
Cześć, i tu ciekawostka, napisałem do biura producenta w Polsce, moje uwagi iżądania zostaly zignorowane, powtórzon moj zapis z karty gwarancyjej. Napisałem do producenta we Włoszech, czyli do centrali, podziekowano mi za kontak i potrzymali opinię. Jednym słowem mają gdzieś zadowlenie klienta. Z tego co wiem, nie tylko ja mam takie problemy...